Natació

• 20150211_102619

L´activitat està dirigida per monitors especialitzats en nens de dos anys, juntament amb les tutores del grup que també es banyen amb els nens.

• La natació és una activitat que té per objectiu familiaritzar els nadons (habitualment a partir de 2 anys) amb el medi aquàtic.

Nosaltres, des de fa anys, vam escollir per portar als nostres infants les instal·lacions i serveis de l’escola Joan Pelegrí, amb el valor afegit de la proximitat que ens permet portar-los a peu i arribar en uns minuts (200 m)

A més, de la seva pràctica se’n deriven altres beneficis com:

• Potencia el desenvolupament psicomotor de l’infant gràcies al fet que l’aigua augmenta les seves possibilitats de moviment, molt limitades en edats tan primerenques.
    • S’enforteix el sistema cardiorrespiratori a causa del treball físic que comporta.
    • Ajuda al nadó a sentir-se més segur i a relaxar-se.