Preparant la diada de Sant Jordi

abril 18, 2019

Ja fa dies que estem preparant la diada de Sant Jordi. Hem explicat la llegenda de Sant Jordi. Ja tenim tot preparat per dimarts. Hem fet moltes roses, punts de llibres i dracs. El que més ens agrada és regalar les nostres feines a tots els familiars i veïns. El dia de Sant Jordi és un dia esperat per tots nosaltres. D’onze a dotze del matí, els més grans regalarem roses i punts de llibre a la porta de l’escola per tots aquells que vulguin un gran Sant Jordi. També farem dimarts matí pa de Sant Jordi i a les 16:30h esteu convidats a fer un gran berenar amb tots nosaltres (pares, veïns, ex-alumnes,…). Us esperem!!

12 11 10 8 7 5 3 2 1

La setmana que ve seguirem gaudint de Sant Jordi durant tota la setmana. Compartirem els nostres llibres més estimats, farem teatre i ballarem i cantarem cançons populars!!

Mones i ous de PasquaGran Diada de Sant Jordi