L'escola

• Som una escola que mira constantment al futur sense oblidar els valors tradicionals.

El Cau és una llar d’infants reconeguda per la Generalitat de Catalunya (codi 08068264) que neix com una iniciativa de la Raquel que, en un moment determinat de les seva vida, parlem de l’any 1995, aconsegueix engegar un projecte pel qual s’havia format i preparat i que unia la seva passió pels nens i la seva forma d’entendre l’educació. La Raquel va començar a l’escola bressol Puríssima Concepció, popularment coneguda al barri com Doña Maria. Quan la Sra. Maria Calduch va decidir jubilar-se, la Raquel va continuar la tasca de l’escola fundant l’escola El Cau. El Cau recull la tradició d’aquella escola tan estimada al barri i l’amplia amb la seva pròpia visió de l’educació.

Comença amb les instal·lacions de la Carretera de La Bordeta que s’acaben quedant petites i que provoquen que l’any 2007 es traslladin a la seva actual ubicació al carrer Vilardell, 22. Allí es refà completament l’espai (instal·lacions, mesures de seguretat, col·locació d’un ascensor intern, pati embuatat …) per oferir un lloc on la imaginació i la creativitat estiguin acompanyades per l’exhaustiu compliment de la reglamentació més exigent en quant a seguretat i barreres arquitectòniques. Aquest nou Cau que es redecora per dins i per fora diàriament i que està format per la il·lusió de les persones que allí treballen i l’alegria dels nens que li donen vida.

• 20150520_092751

Et convidem a que vinguis i ens coneguis