L'ESCOLA A CASA

abril 16, 2020

Malauradament els nens es troben a casa sense poder sortir al carrer ni tenir contacte ni amb familiars ni amb amics. Això és una situació d’aïllament a la que no están acostumats. Des de l’Escola intentem ajudar les families el màxim amb un acompanyament i a més, proposant una oferta d’activitats. Agraïm les famílies per l’esforç i des d’aquí els donem ànims per continuar. No és fácil, però entre tots tirarem endavant!

Per poder estructurar la relació amb els nens vàrem dissenyar el projecte L’ESCOLA A CASA, on volíem que els nens seguissin tenint un mínim de continuïtat amb l’entorn de l’escola. Estem contentes, perquè els pares, dins les seves possibilitats, han fet un gran esforç i el resultat, el més important, ha sigut excel·lent: la felicitat dels nostres nens. A una situacio com l’actual, les famílies están fent una feina genial. Una abraçada i ànims a totes!

Tot anirà bé!Un Sant Jordi especial